Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já pamatuji, že jsem si toho nešťastného JAKOBY všimnul poprvé u ministra vnitra Ivana Íčko Langra ... který jednou hovořil o "jisté nově připravované JAKOBY vyhlášce" ;-D:-/

No jo, no... Lidi z toho udělali (a vnímají to) jako obyčejnou vatu, tak, jako třeba slovo "prostě".

Ale ruku na srdce: Kolik z nás, když má promluvit před jakýmkoli publikem, nezačne skoro vždy slůvkem "TAK" ?! ;-)

Dělat se s tím něco dá. Ale člověk si to musí nejdříve přiznat a musí chtít se lepšit ve svém projevu. - Ale to je bohužel něco, na co mnoho lidiček kašle... Je to pro ně moc práce (raději dál mluví jako nějaká batolata!).

3 0
možnosti
Foto

Souhlasím s Vámi. Člověk musí nejprve chtít, teprve potom nastává proces odnaučení. Sama ale ze své zkušenosti vím, jak moc je to těžké, protože i já se dopouštím chyb, jsem si jich vědoma a přesto je dělám. Je to běh na dlouhou trať, který se snad jednou vydaří. Plno lidí, kteří mají tento problém s mluvou, si ho uvědomí, ale těžko se ho odnaučí, protože pokud se zbavíte jednoho slovíčka, může Vám nenápadně naskočit jiné... Tak snad se to povede! :-)

1 0
možnosti

:-)   Souhlas ! Nicméňáci a jakobyči....opravdu se to rozmohlo! A na sobě pozoruji, že i já ti někdy použiju! Ale je to hrůza !  R^

2 0
možnosti

Dal jsem Karmu! Ne, jakoby!:-)

3 0
možnosti

Mne zase tahá za uši slovo nicméně. Myslím, že král Nicméńáků je pan Jančařík z počasí. To jako by - jakoby ve větší míře asi poukazuje opravdu na lidi, kteří moc nevěří tomu, co říkají.

2 1
možnosti
  • Počet článků 21
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1044x
Jmenuji se Jitka a jsem studentkou vysoké školy. Doufám, že se v mých textech promítne nejen vážné zamyšlení, ale také zábava a napětí. Dále doufám, že články budou mé čtenáře bavit alespoň tak, jak psaní baví mě.