Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PM

P32e94t77r 15M84u63r56č30e53k

19. 8. 2013 15:17

Rok jsem nepoužíval TV ani internet a divil jsem se kolik volného času jsem měl, byl čas na knihu a ke slovu přišel i můj čtyřicet let starý tranzistorák který mi bohatě stačil.

0 0
možnosti
LH

Televize není Bohyně Pravdy! S tím plně souhlasím a taky připomínám rčení, Důvěřuj, ale prověřuj. Taky už nemám 3 roky TV a jsem klidnější. Zprávy přečtu na internetu kdy a co chci. Super, doporučuju všem.:-)

0 0
možnosti
RL

Od 1.7. nemám v provozu televizi a sám jsem překvapen, že mi vůbec nechybí. Stejně jsem jí většinou využíval jen jako kulisu.

Ještě zruším internet, třeba se ze mne stane  klidný a vyrovnaný člověk.;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 21
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1044x
Jmenuji se Jitka a jsem studentkou vysoké školy. Doufám, že se v mých textech promítne nejen vážné zamyšlení, ale také zábava a napětí. Dále doufám, že články budou mé čtenáře bavit alespoň tak, jak psaní baví mě.