Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AJ

Mohu vám jen poradit, co dělám v takovém případě já. V noci se mi řídí obecně špatně a když se za mne někdo zavěsí a svítí mi do zpětného zrcátka, tak to je pro mne nepřiatelné.

Hledám proto okamžitě místo,kde bych mohla zastavit - zabočím třebas v lese na polňačku nebo tak, jen kousek, abych se ho zbavila. Chvilku počkám a jedu dál v klidu.

Mezi námi, nenávidím frajery, kteří za mnou jedou nalepeni na kufr v nepřehledných místech i za dne třebas pět kiláků, už už jen aby mohli předjet - jsou to vždycky chlapi. Důvod - neznám a nechápu.

0 0
možnosti
Foto

Já tak nějak nevím, co si o článku myslet. Nestačilo mu jen umožnit předjetí? Některé typy řidičů nemám rád a tak jim buďto ujedu, nebo se raději nechám předjet.

0 0
možnosti

Kameru do auta (případně si jízdy točit na mobil píchnutý na stojanu) a poslat to policajtům. Neříkám že to všichni policajti vyřeší, ale je slušná možnost že si to odnese.

0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
3 1
možnosti
Foto

nemyslím, že to je o spěchání jako takovém....hlavní roli u těhle lidí hraje agresivita a bezohlednost, a protože se nedělají před testy z autoškoly testy psychologické,  řídit může kdejaký magor,který si honí vlastní ego...Když jsem jezdila se záchrankou, potkala jsem takových hovad bezpočet...dokonce nás vybržďovali, když jsme jeli na majáky...

2 0
možnosti
  • Počet článků 21
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1044x
Jmenuji se Jitka a jsem studentkou vysoké školy. Doufám, že se v mých textech promítne nejen vážné zamyšlení, ale také zábava a napětí. Dále doufám, že články budou mé čtenáře bavit alespoň tak, jak psaní baví mě.