Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

Teď z jiného soudku. Autorko, máte skvělé naušnice. Nevíte, kde bych mohl podobné / samosebou:-)/ sehnat?

1 0
možnosti
Foto

Sláva, již se mi povedlo zprovoznit diskuzi, abych Vám mohla odpovědět. Náušnice mám ze zahraničí a jsem ráda, že se Vám líbí. Nějaké podobné můžete sehnat např. na fler.cz, kde je spousta šikovných lidí, kteří náušnice vyrábí (stejně jako jsem tam já ;) )

1 0
možnosti
VK

Svet bez mobilnich telefonu se mi libil. Psali jsme si pohledy, dopisy, hledali budku odkud muzeme zavolat a domluvit si rande nebo pohovor ohledne zamestnani. A hlavne jsme nikam nespechali. Zajimave. Prestoze mame dnes k dispozici nejmodernejsi techniku, stale se za necim honime.

3 0
možnosti
  • Počet článků 21
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1044x
Jmenuji se Jitka a jsem studentkou vysoké školy. Doufám, že se v mých textech promítne nejen vážné zamyšlení, ale také zábava a napětí. Dále doufám, že články budou mé čtenáře bavit alespoň tak, jak psaní baví mě.